[Reklam] Solglasögon med inbyggd kamera

I den här delen tillåts okategoriserad reklam. Trådar som skapas här ska vara märkta med texten [Reklam] i rubriken.
Kategoriregler
Här är reklam tillåten för alla - övrig reklam kommer att tas bort omedelbart.
HappyAlba
Kontakt:

[Reklam] Solglasögon med inbyggd kamera

Inlägg av HappyAlba » ons 04 jul 2018, 10:41

Hej!

Vi på HappyAlba vill testa gränserna lite och har hittat en rätt häftig pryl som kanske kan intressera några medan andra nog tycker att det är onödigt.
Det är ett par solglasögon med inbyggd kamera som med enkelhet kan kopplas till en app.
Vår tanke är att under rundan hinna med att filma lite roliga händelser i golfgänget. Självklart kan man göra exakt samma sak med sin mobil men man ska hinna ta fram den när tillfälle ges.

Våra solglasögon (UV400) har alltså inbyggd kamera som filmar i HD kvalité och vi ser vinsten i att kunna filma svingen åt andra och att i lite utsatta lägen kunna filma vissa slag. Det finns en knapp på solglasögonen som med ett tyck sätter igång inspelningen och därför ger dig chansen att fånga ögonblicket som kanske hinner passera under tiden telefonen ska fram.

Vad tror ni, rolig teknik eller värdelöst skräp?

Oavsett så har vi tagit hem 2 exemplar varav det ena är ute till försäljning.
Skulle det vara fler intresserade så kan vi på ca 2 veckor kunna ta hem fler.

Läs gärna mer här: https://www.happyalba.com/produkt/goglo ... deokamera/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh
HappyAlba
Mvh
Johan på HappyAlba

Användarvisningsbild
Barilla

Re: [Reklam] Solglasögon med inbyggd kamera

Inlägg av Barilla » tor 05 jul 2018, 13:51

De ger rätt risig bild, appen är hemsk och bilden blir eftersom huvudet skakar runt mer än man tror jävligt skakigt filmat.

https://www.youtube.com/watch?v=AwuXn_YPk-0" onclick="window.open(this.href);return false;

HappyAlba
Kontakt:

Inlägg av HappyAlba » fre 06 jul 2018, 08:50

Barilla skrev:De ger rätt risig bild, appen är hemsk och bilden blir eftersom huvudet skakar runt mer än man tror jävligt skakigt filmat.

https://www.youtube.com/watch?v=AwuXn_YPk-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Hej Barilla!

Har själv testat glasögonen och ger dig rätt i att appen inte är den bästa, den fungerar dock.
Tycker inte att bilden blir risig, tvärtom tycker jag att den filmar i bra kvalité och ger en bra bild.

Går man omkring och filmar så får man såklart tänka på att vara så stilla man bara kan men jag ser mer användningsområdet att filma andra när dom slår. På så sätt kan man se hur personen ifråga ser ut i svingen. Det blir på samma sätt som en telefon, den blir inte heller stadig om du går och filmar samtidigt.
Men jag tackar för synpunkterna:-)

Mvh
HappyAlba
Mvh
Johan på HappyAlba

Nordan

Inlägg av Nordan » fre 06 jul 2018, 09:17

HappyAlba skrev:Vad tror ni, rolig teknik eller värdelöst skräp?
Nu vet inte jag hur det är med alla andra, men jag tycker inte att man ser jättemånga golfare med solglasögon öht?
Personligen använder jag ofta solglasögon, men aldrig på banan.
Hellre långt och rakt än kort och snett.

Ingen pappskalle iggad...

HappyAlba
Kontakt:

Inlägg av HappyAlba » fre 06 jul 2018, 09:25

Nordan skrev:
Nu vet inte jag hur det är med alla andra, men jag tycker inte att man ser jättemånga golfare med solglasögon öht?
Jag ser nog en del med solglasögon men håller med dig Nordan, använder det aldrig när jag spelar (ska slå iaf), tycker det försämrar känslan.
För att inte helt sänka idén med solglasögon med inbyggd kamera så tänker jag mig mer att man ska använda dom mellan slagen.
Mvh
Johan på HappyAlba

Nordan

Inlägg av Nordan » fre 06 jul 2018, 09:49

HappyAlba skrev:
Nordan skrev:
Jag ser nog en del med solglasögon men håller med dig Nordan, använder det aldrig när jag spelar (ska slå iaf), tycker det försämrar känslan.
För att inte helt sänka idén med solglasögon med inbyggd kamera så tänker jag mig mer att man ska använda dom mellan slagen.
jag förstår, men jag (ytterst personligen skall tilläggas) håller inte på att ta på/av hela tiden.
Nästa sak för mig är att det inte är varje runda som just solglasögon är nödvändiga öht.
Att då sätta på dom för att filma, njae... En annan typ av kamera i vettig prisklass skulle nog locka mer isåfall kanske?
Hellre långt och rakt än kort och snett.

Ingen pappskalle iggad...

Skriv svar