Whatever you do...

Allt mellan himmel och jord. Be nice!
Nordan

Whatever you do...

Inläggav Nordan » fre 13 apr 2018, 13:55

Köp inte Vitamin well prepare, koffein passionsfruktsmak.

Har provat fler av deras drickor och tyckt att de var ganska goda, typ reload mfl och såg nu denna, märkte inte att det var koffeinmodell... Och jag har aldrig varit ett fan av energidrickor per definition, men den här, fyttirackern!
Ingen hit så mkt kan jag säga... har ni inte testat, gör inte det...

Fyll på!
Hellre långt och rakt än kort och snett.

Ingen pappskalle iggad...

punchfade

Re: Whatever you do...

Inläggav punchfade » fre 13 apr 2018, 14:46

Nu måste man ju nästan testa den...
Hio: 2
Albatross: 1

Nordan

Inläggav Nordan » mån 16 apr 2018, 10:28

punchfade skrev:Nu måste man ju nästan testa den...

Haha, sorry, men bortkastade pengar.

Användarvisningsbild
AlbertS
Kontakt:

Inläggav AlbertS » mån 16 apr 2018, 10:57

... köp inte brunostglass i norge
Karlshamns GK - Boa Olofström GK - 7.7

Nordan

Inläggav Nordan » mån 16 apr 2018, 15:25

AlbertS skrev:... köp inte brunostglass i norge

Ingen risk, inte nu heller!

Användarvisningsbild
Hogan

Inläggav Hogan » mån 16 apr 2018, 15:27

Fyll på en flaska med kranvatten rör ner lite socker och salt och smaksätt med lite citron!

Användarvisningsbild
Hofnar

Inläggav Hofnar » mån 16 apr 2018, 20:50

Nordan skrev: koffein passionsfruktsmak

Är det någon sådan där pridegrej?
"I´m, like, really smart."

Gay på banan

Inläggav Gay på banan » mån 16 apr 2018, 21:34

Nordan skrev:Köp inte Vitamin well

Är väl lite för taskigt. En fantastisk marknadsföringsgrej. 30 kr för en halvliter vatten, socker och en halv multivitamintablett. Tillverkningskostnad ungefär 50 öre.

Jag bugar mig.

Användarvisningsbild
Hilding Bladh

Inläggav Hilding Bladh » tis 17 apr 2018, 08:33

...gå inte till restaurang El Pati i Cambrils.
Okunskap är inget argument.

Nordan

Inläggav Nordan » tis 17 apr 2018, 08:57

Hofnar skrev:
Nordan skrev: koffein passionsfruktsmak

Är det någon sådan där pridegrej?

Bra fråga, tror inte det, och om det var det skulle jag reklamera tjänsten...

Nordan

Inläggav Nordan » tis 17 apr 2018, 08:59

Gay på banan skrev:
Nordan skrev:Köp inte Vitamin well

Är väl lite för taskigt. En fantastisk marknadsföringsgrej. 30 kr för en halvliter vatten, socker och en halv multivitamintablett. Tillverkningskostnad ungefär 50 öre.

Jag bugar mig.

Jag har inget emot att köpa en om jag inte haft huvudet med mig att ta med en resorb eller liknande, men den med koffein och passionssmak, jävlar.. Att bara få in ordet passion är lite roligt!

Användarvisningsbild
waggle

Inläggav waggle » tis 17 apr 2018, 17:29

En Festis är aldrig fel.
En turkisk peppar är god.
På krogen kan man ta en shot (i ungdomens år).

Men för guds skull. Festis med lakritssmak. Nej tack.
A ”New” Feeling Isn't Weird, It’s Different.
2018 - 3350 rangebollar slagna

FSN

Inläggav FSN » tis 17 apr 2018, 19:42

Ungarns kom hem med en 1,5 liters LOKA chokladboll. Låter faktiskt inget vidare men det var faktiskt mycket värre än så. Extremt stark avstå köp rekommendation.

Och igår kom ungen hem med en Festis päron-Popcorn. Ljusår bättre än negerbollsvattnet var den men ändå inget att ha.

Användarvisningsbild
Hofnar

Inläggav Hofnar » tis 17 apr 2018, 20:16

FSN skrev:Ungarns kom hem med en 1,5 liters LOKA chokladboll. Låter faktiskt inget vidare men det var faktiskt mycket värre än så. Extremt stark avstå köp rekommendation.

Och igår kom ungen hem med en Festis päron-Popcorn. Ljusår bättre än negerbollsvattnet var den men ändå inget att ha.

Minns ni Choklad-Zingo?
"I´m, like, really smart."

Skippern

Inläggav Skippern » ons 18 apr 2018, 09:13

Whatever you do... lita aldrig på personer som bortförklarar andras åsikter såsom "Populism".

Användarvisningsbild
Anders
Kontakt:

Inläggav Anders » ons 18 apr 2018, 09:32

... missa inte denna njutning from time to time : vispa grädde, köp triumf gräddglass. Lägg ett tjockt lager med glass, squeezy jordgubbssylt ett lager, sen ett tjockt lager glass till. Toppa med chokladströssel eller chokladsås och lägg på stadigt med vispgrädde. Gärna ett gäng maränger. Ta sen plats framför golfen på TV. Gärna med en GT eller ett glas portvin till. Det är hyggligt för kropp och bra för själ.
Min blog "Andersgolf" - http://andersgolf.blogspot.com - under "kontakt" till höger
2018-04-01 - Gott Nytt Är 2018, så här första April

Nordan

Inläggav Nordan » ons 18 apr 2018, 12:52

Anders skrev:... missa inte denna njutning from time to time : vispa grädde, köp triumf gräddglass. Lägg ett tjockt lager med glass, squeezy jordgubbssylt ett lager, sen ett tjockt lager glass till. Toppa med chokladströssel eller chokladsås och lägg på stadigt med vispgrädde. Gärna ett gäng maränger. Ta sen plats framför golfen på TV. Gärna med en GT eller ett glas portvin till. Det är hyggligt för kropp och bra för själ.

kan innehålla spår av fibrer?

FSN

Inläggav FSN » ons 18 apr 2018, 13:42

Nordan skrev:
Anders skrev:... missa inte denna njutning from time to time : vispa grädde, köp triumf gräddglass. Lägg ett tjockt lager med glass, squeezy jordgubbssylt ett lager, sen ett tjockt lager glass till. Toppa med chokladströssel eller chokladsås och lägg på stadigt med vispgrädde. Gärna ett gäng maränger. Ta sen plats framför golfen på TV. Gärna med en GT eller ett glas portvin till. Det är hyggligt för kropp och bra för själ.

kan innehålla spår av fibrer?

Tveksamt....

Fick hem en ny Festis idag. Hallon Lakrits. Skall bli spännande, låter ju bra på pappret men det smakar nog skit det med.

Perra10

Inläggav Perra10 » ons 18 apr 2018, 13:58

Jag kan köpa Vitamin well om jag inte lyckats få med mig något vettigt hemifrån. Försöker hålla mig till vatten men ibland är vatten ur plastflaska så äckligt att jag slutar dricka och de konsekvenserna bli värre. Den vinröda Focus är god! Sen förstår väl de flesta att mördande reklam kan sälja det mesta, dyrt paketerat.

Smaksatt bordsvatten kan ha väldigt konstiga smaker. Lokas Grapefrukt/Lime är superäcklig. Hela grejen med smaksatt vatten känns egentligen ganska onödig, men måste erkänna att en flaska åker ner i kundvagnen då och då.

Ska jag unna mig saft eller dryck med socker i finns det bara en sak.... MER med päronsmak. Har svåra cravings på den.

FSN

Inläggav FSN » ons 18 apr 2018, 15:06

Perra10 skrev:Jag kan köpa Vitamin well om jag inte lyckats få med mig något vettigt hemifrån. Försöker hålla mig till vatten men ibland är vatten ur plastflaska så äckligt att jag slutar dricka och de konsekvenserna bli värre. Den vinröda Focus är god! Sen förstår väl de flesta att mördande reklam kan sälja det mesta, dyrt paketerat.

Smaksatt bordsvatten kan ha väldigt konstiga smaker. Lokas Grapefrukt/Lime är superäcklig. Hela grejen med smaksatt vatten känns egentligen ganska onödig, men måste erkänna att en flaska åker ner i kundvagnen då och då.

Ska jag unna mig saft eller dryck med socker i finns det bara en sak.... MER med päronsmak. Har svåra cravings på den.

MER Apelsin eller Festis Apelsin är ändå klassiskt och lite härligt bakåtsträvande.

Användarvisningsbild
Anders
Kontakt:

Inläggav Anders » ons 18 apr 2018, 15:23

FSN skrev:
Perra10 skrev:Jag kan köpa Vitamin well om jag inte lyckats få med mig något vettigt hemifrån. Försöker hålla mig till vatten men ibland är vatten ur plastflaska så äckligt att jag slutar dricka och de konsekvenserna bli värre. Den vinröda Focus är god! Sen förstår väl de flesta att mördande reklam kan sälja det mesta, dyrt paketerat.

MER Apelsin eller Festis Apelsin är ändå klassiskt och lite härligt bakåtsträvande.

Var inte festis en tetraeder då vi var små? Röd och gul? Som man slängde i vattnet och hade segelbåtsrace med då man var barn på 60-70 tal? Nu är de väl rätblock och vad det låter på er finns de i fler smaker än Apelsin.
Min blog "Andersgolf" - http://andersgolf.blogspot.com - under "kontakt" till höger
2018-04-01 - Gott Nytt Är 2018, så här första April

Sawgrass

Inläggav Sawgrass » ons 18 apr 2018, 19:00

Anders skrev:Var inte festis en tetraeder då vi var små? Röd och gul? Som man slängde i vattnet och hade segelbåtsrace med då man var barn på 60-70 tal? Nu är de väl rätblock och vad det låter på er finns de i fler smaker än Apelsin.

Jovisst. vi äldre minns den väl.

Perra10

Inläggav Perra10 » tor 19 apr 2018, 08:52

När vi ändå talar om saftdrycker, Sunkist apelsin fanns i pyramidtetra:

http://klio.nll.se/web/object/15968

Svårt att suga ut de sista dropparna med sugröret. Försvann någon gång på 70-talet skulle jag tro.

Användarvisningsbild
AlbertS
Kontakt:

Inläggav AlbertS » tor 19 apr 2018, 08:56

Perra10 skrev:När vi ändå talar om saftdrycker, Sunkist apelsin fanns i pyramidtetra:

http://klio.nll.se/web/object/15968

Svårt att suga ut de sista dropparna med sugröret. Försvann någon gång på 70-talet skulle jag tro.

Sån där köpte man efter badet ända fram till 90-talet nästan skulle jag tro.. vill minnas såna på Toftabadet i Munka Ljungby
Karlshamns GK - Boa Olofström GK - 7.7

Återgå till "Everything but Golf"