Gay på banan skrev:Hofnar skrev:fastställa eventuella handicap.
Min gissning att de med mög erhåller ett hcp fyra slag sämre än det hcp som erhållits med moderna grejor
Snarare tvärtom, då det hävdas att denna utrustning är så excellent...
Gay på banan skrev:Hofnar skrev:fastställa eventuella handicap.
Min gissning att de med mög erhåller ett hcp fyra slag sämre än det hcp som erhållits med moderna grejor
Nordan skrev:Hofnar skrev: Man måste ju inte alltid göra som SGF tycker.
Men, är det då golf?
Jornhona skrev:Nordan skrev:Hofnar skrev: Man måste ju inte alltid göra som SGF tycker.
Men, är det då golf?
Jodå,men kanske inte i Svensk pk-anda..
Hofnar skrev:Jag tror att det blir ett höstevent (september/oktober) vilket innebär att det blir en lör- eller söndag. Hur stort tror ni att intresset är? Två tolvmannalag?
Gay på banan skrev:Hofnar skrev:Det är fritt fram nu, snart, när ni sitter med fredagsgroggen och slösurfar att komma med (seriösa) förslag på hur detta event ska se ut.
Intresserad. Men som vanligt beror det på datum. Och får du ihop två tolvmannalag vore det roligt. Men blir det bara två enmannalag kommer jag i alla fall(om datumet passar som sagt). Och jag ger fyra slag extra till den stackare som representerar mög.
singel skrev:Fredag och nya groggtips.
singel skrev:Rent egoistiskt som långväga och eventuell deltagare. En lagmatch och en singelmatch, då det är omöjligt att få deltagare att inte räkna pb så är det lika bra att i så fall spel bästboll som lagtävling. Skrämmer det att köra detta över två dagar?
Jag möter gärna Gayen och tänker inte ta emot några extraslag.
Ja, jag tillhör golfmög. (en stolt sådan.)
singel skrev:Ja, det menar jag. Ingen annan som har åsikter?
Hofnar skrev:Eller så lägger vi det så att singel inte behöver resa så långt. Så är det någon som vill ha eventet på sin hemmaklubb och är beredd att hjälpa till med det så är det bara att tömma groggen och lägga ett förslag.
singel skrev:Hofnar skrev:Eller så lägger vi det så att singel inte behöver resa så långt. Så är det någon som vill ha eventet på sin hemmaklubb och är beredd att hjälpa till med det så är det bara att tömma groggen och lägga ett förslag.
Enda nackdelen med Roslagen är väl att det saknas övernattningsmöjligheter. (om vi nu ska köra två dagar)
Kinds gk är väl annars ett alternativ om detta event nu lockar deltagare från södra sverige.
Jag ställer upp och hjälper till så klart.
(vi mögar kan ju köra ett träningsläger där en helg i sommar annars. )
Javaffan... Nu har jag sprit hemma en inget virke. Går och fixar en Makers Mark on the Rocks.singel skrev:Värdelöst groggdrinkande i den här tråden.....
pstenman skrev:Sakta du ner tempot?
Jag tar en flaska vin, ska upp kl 6 så groggen blir nog för tung.
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster