Personligen så gillar jag inte att ni använder typsnitt med seriffer i menyer och forum. Jag tycker att sans seriffer ger ett luftigare och modernare uttryck. Seriffer funkar bättre på papper och kanske kan vara lämpligt i artiklar och nyheter för att ge den en ”redaktionell” touch.
Bilderna som visas i ”karusellen” överst på sidan är initialt i väldigt dålig kvalité. Klickar jag på dom ser det bra ut. Har testat med både Chrome och Edge och får samma beteende.
Försökte här göra dubbla radbrytningar för att markera nytt stycke, men det verkar tryckas ihop vid visning.
Läsligheten är prio 1 och jag har förhoppningar om snar justering av detaljerna.
Visst hade det väl varit trevligt om man på ett enkelt sätt kunde ladda upp bilder direkt i forumet?
Mycket.
Det står att Westerlund skrivit ett svar i Sierratråden men om jag trycker så får jag inte se det. Why? Allvarlig brist.
Definitivt. I sådana fall rekommenderar jag ett mail till john@everythinggolf.se då det är en funktionalitetsbrist som behöver åtgärdas relativt omgående. //Edit: Kolla med Westersund så att han inte raderat sitt inlägg. Kan vara en förklaring.
Läste nånstans att det skulle bli lättare att registrera sig på forumet. Det har det tydligen blivit, med resultat att (bot?) spammare verkar ha hittat hit.
Tyvärr. I gamla forumet skötte jag aktiveringen av nya medlemmar manuellt och städade bort ett tiotal spammare dagligen.
-
Det här svaret redigerades för 5 månader sedan av
Puttaren.