Utveckling av forumet – info och support

Home Forum Everything but Golf Utveckling av forumet – info och support

Utveckling av forumet – info och support

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 150 totalt)
  • Författare
    JG76
    Deltagare

Märklig rubrik .

är det ens nån utvecklingen och finns det ens nån support på sidan.

postade ett svar i en tråd nu. Direkt efter står det att jag postade för 17 minuter sen.

nu kommer jag inte in i tråden .

Puttaren
    Moderator

Jag har haft kontakt med ledningen igen. Föreslagit återgång till phpbb. Vi får se.

Stora Norrland
    Deltagare

Det är helt omöjligt att det pågår någon ”utveckling”. Problemet med inlägg som inte visas har ju varit känt länge och exakt ingenting verkar har förbättrats på den punkten.

Den som drar upp ett normalt phpBB-forum (helst med DB från detta eller gamla forumet) och får dit lite fler användare än som finns här, kommer få en 100:- swish av mig. Kanske kan fler haka på och den som gör ”pro bono” jobb med ett forum kann då räkna in några Hammarskjöld som tack för jobbet.

Obs! Erbjudandet gäller självfallet inte den som förestår detta forum.

Gay pa banan
    Deltagare

Jag hade sparat en del personliga meddelanden med för mig lite halvviktig information. Nu verkar de vara borta,

Stora Norrland
    Deltagare

Jag hade sparat en del personliga meddelanden med för mig lite halvviktig information. Nu verkar de vara borta,

Jag använder inte PM särskilt ofta och har inte sett att de man hade i ”gamla” inte verkar finnas kvar, men så verkar det ju vara. Inget förvånar mig längre när det gäller nya forumet.

Hogan
    Deltagare

Jag har haft kontakt med ledningen igen. Föreslagit återgång till phpbb. Vi får se.

Hoppas på det.

Stora Norrland
    Deltagare

Hoppas på det.

Och hoppas isf att man attrahera en del av användarbasen man hade tidigare.

ElNils77
    Deltagare

Imponerande…105 medlemmar varav ett fåtal  aktiva..

Stora Norrland
    Deltagare

Imponerande…105 medlemmar varav ett fåtal aktiva..

Mycket imponerande. 🤣

Hilding Bladh
    Deltagare

Jag var lite sugen på att bli mer aktiv igen men när jag loggade in upptäckte jag till min fasa det här. Kanske testar igen om något år…

Big Berra
    Deltagare

Nu verkar det som en uppdatering har genomförts, är några av buggarna rättade ?

AFJ
    Deltagare

Bildkvalitén i ”karusellen” är i alla fall inte fixad.

Big Berra
    Deltagare

Bildkvalitén i ”karusellen” är i alla fall inte fixad.

Hittade genast en ny bugg, klickade på citat och den citerade texten dök upp två gånger.

Stora Norrland
    Deltagare

Ingen aning. Jag gjorde ett inlägg med citat innehållande en webblänk för ett par dagar sedan. Det ”försvann”.

Det är ju ganska klart sedan länge att forumägaren inte har det minsta intresse av att fixa buggar. Med den pyttelilla trafikmängd som finns till denna webbplats undrar i alla fall jag vad tanken med den nya webban var. En monumental felkalkyl, kanske.

pippi
    Deltagare

Hej, nån som vet varför viss text blir genomstruken (och det går inte att ta bort..) ?

Och – försökte skapa en ny tråd för 27hålstävling denna sommar – men det gick inte.. Så det kanske är meningen att den inte ska bli av. 🙂

pippi

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 150 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.