Utveckling av forumet – info och support

Home Forum Everything but Golf Utveckling av forumet – info och support

Utveckling av forumet – info och support

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 150 totalt)
  • Författare
    AFJ
    Deltagare

Håller med. I förra versionen kunde man bevaka ämnen. Borde kunna finnas något liknande här. Egon

Det kan man här också, en liten kryssruta när man gör inlägget ”Avisera mig via e-post vid svar” och det går även att ”prenumerera” på utvalt delforum.

För mig funkar detta bra i nya forumet, dock funkade det inte i det gamla forumet för mig.

Vattenmannen
    Deltagare

Försökte nyss lägga upp en tävlingsinbjudan till Happy Golfer Påskparad den 18 april. Men den bara försvann. Går den att hitta för någon admin?

Stora Norrland
    Deltagare

F-n vad less jag blir! Djävla skitkod till forum som inte visar inläggen.

Ägaren/driftaren är ju helt värdelös på att fixa buggar. Varför denna plattform om man inte ens duger till att fixa sånt som troligen är enkelt åtgärdat?

Skalman
    Deltagare

Skönt att det inte bara är för mig det inte funkar.

I bolltråden just nu står det att senaste inlägg är gjort av PSMK men om jag öppnar tråden är det mitt eget inlägg som visas sist.

Martin O
    Deltagare

Det här blev Sveriges sämsta o eländigaste forum.

Är det någon kvar?

Så dåligt, så jag spyr.

Jag är in o kollar ibland   men fy fan.

Tack för mig.

Anders
    Deltagare

Nu verkar det inte ens gå att skapa nya trådar

Nordan
    Deltagare

Jag lägger in svar i trådar som inte syns…

Nordan
    Deltagare

Det här blev Sveriges sämsta o eländigaste forum. Är det någon kvar? Så dåligt, så jag spyr. Jag är in o kollar ibland men fy fan. Tack för mig.

tack för bidraget!

ElNils77
    Deltagare

Jag lägger in svar i trådar som inte syns…

Ni är inte den ende….

Stora Norrland
    Deltagare

Vi lär få leva med dessa problem för det är vid det här laget ganska uppenbart att forumägaren inte bryr sig om att en del av forumets funktioner är trasiga.

Att inlägg ”försvinner” (troligen: skrivs till DB men visas inte vid läsning) är det mest påtagligt dåliga, som jag ser det.

Nej, jag har inte skickat e-mail till forumägaren och jag kommer inte göra det heller. Att man ev behöver maila är bara ytterligare ett kvitto på det jag skrev i första meningen i det här inlägget.

KonsultTT
    Deltagare

Det är ju tur att inläggen i just den här tråden inte försvinner.

Men jag håller med övriga. ”Uppgraderingen” av forumsystemet är en katastrof och istället för att försöka fixa det – eller som jag skrev tidigare, backa tillbaka till den tidigare fungerande programvaran – så verkar dom som gjort uppgraderingen tröttnat. Även om det är på ideell basis så är det ändå väldigt oprofessionellt gjort då det drabbar forumets användare negativt.

/ TT

Stora Norrland
    Deltagare

I mina ögon är det en aning konstigt att aktiviteten i forumet sjunkit så mycket som den gjort.

Skalman
    Deltagare

Händer det något med dessa osynliga inlägg som bara försvinner??

KonsultTT
    Deltagare

I mina ögon är det en aning konstigt att aktiviteten i forumet sjunkit så mycket som den gjort.

Tja, eftersom den absolut viktigaste funktionen ”Gå till första olästa inlägg” saknas i den här ”nya” versionen samt att ämnen som har av mig olästa inlägg inte markeras (fetstil, plopp, flagga, etc) så blir navigationen totalt hopplös, särskilt i trådar där många inlägg görs.
    Att gå till sista inlägget och sedan scrolla bakåt och försöka minnas vilket inlägg som var det senaste man läste håller inte.

Att inlägg dessutom försvinner helt slumpvis är ju helt oacceptabelt (sorry Löfven – du får ingen royalty för att jag använder ditt skällsord)!

/ TT

Big Berra
    Deltagare

Händer det något med dessa osynliga inlägg som bara försvinner??

Av de cirka 10 inlägg som försvunnit för mig dök ett av dessa upp ett antal veckor senare. Gissningsvis är det någon liten bugg som gör att de inte dyker upp i tråden. Sydadm verkar kunna leta rätt på de försvunna inläggen och med ett manuellt handgrepp fås inläggen att dyka upp.

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 150 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.